dissabte, 8 de març del 2008

Un còctel de sensacions....


Hola a tothom!

Aquest és el nostre tercer post, segurament el més difícil. Ens cal ara donar continuïtat aquesta eina de comunicació amb la participació de tots vosaltres. He posat com il·lustració, la foto del 8è de bàsica de l'any 1975, amb el professor Merino com a tutor.


Aquesta setmana he tornat, després de molts anys, a trepitjar la vella escola del carrer de la Diputació. Amb motiu d’una jornada de portes obertes, la meva filla gran volia veure la seva possible escola pel proper any, la que anomenen Jaume Bofill. La veritat és que em va produir un seguit de sensacions estranyes. Tornar a passar per uns passadissos i unes aules en les que has passat tantes i tantes hores, trenta anys després! Vaig recordar moltes coses que, tot passejant per l’edifici, tenia oblidades. Vaig recordar companys i professors, vaig recordar estones bones i dolentes. Em vaig sorprendre al veure que la capella ja no és capella, era una sala d’exposicions! I l’altar és la sala d’actes, confesso que mai hagués pensat veure-ho... El gimnàs... gairebé estava com sempre, amb el company Dosantos com a professor. Si que puc dir que una sensació que vaig tenir des de el mateix moment de l’entrada, va ser veure l’edifici molt més petit del que recordava. En fi un seguit de sensacions i records en molt poca estona. Espero que, un dia poder organitzar una visita per l’escola, amb tots els ex companys i comentar plegats aquestes i altres sensacions que a ben segur tindrem.

Ricard

P.D. Donem la benvinguda als companys que s'han "incorporat" darrerament a la nostra xarxa: Julian Galindo, Josep Maria Ramos, Victor Amela i Xavier Masferrer.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

En la foto del 75, yo soy el de la camisa a cuadros blanca, amarilla y verde.
Un saludo a todos , Julian Galindo

Anònim ha dit...

Yo tambien tengo una foto parecida, pero con mi clase y con el profesor Merino, recientemente fallecido. Soy Carlos Campuzano y tengo ganas de veros. Un cordial saludo.

P.D. Tengo referencias mas o menos recientes de Arazola, Amela, Casado, LLasat, Vila Abril

Anònim ha dit...

em dic fernando garcia vaix esta amb la promocio 77-78 el ultims dos anys, me ha agradat molt veure las fotos y el comentaris del companys

Alumne ha dit...

Avui he anat als escolapis, volia trobarme amb un amic d'infantesa, el Sr.Merino, pero m'han dit que m'adreces aquesta web per que no tenien constancia d'ell. Ara se on es.

Sr. Merino tan solo queria darle las gracias por ser un gran profesor, un amigo.Estos dias me he dado cuenta de su labor como maestro. Un abrazo alli donde este.

Josep Mª Orpinell Espina